Semper Fidelis. Wideounboxing na Wojennik TV

99 lat temu rozpoczęła się jedna z najważniejszych bitew, które przyczyniły się do odtworzenia i utrwalenia polskiej państwowości. Zwycięska bitwa o Lwów, toczona nieprzerwanie przez kilka kolejnych miesięcy, tchnęła w nasz Naród nadzieję i pozwoliła na zbudowanie etosu Polski walczącej aż do upadłego. Aż do ostatecznego pokonania przeciwnika. Polacy byli gotowi oddać wszystko za swoje ukochane miasto i pomimo długotrwałego oblężenia ze strony Ukraińców, zdołali się w nim utrzymać oraz dzielnica po dzielnicy wydrzeć z rąk wroga.

Dzięki krakowskiemu wydawnictwu Wysoki Zamek możemy teraz sięgnąć po grę, która pozwala nam na odtworzenie tej bitwy. Semper Fidelis: Bitwa o Lwów 1918-1919 ukazała się w październiku tego roku, a proces jej powstawania mogliście śledzić między innymi na naszej stronie, na której autor tytułu – Łukasz Wrona – zamieszczał kolejne przybliżające nam jej tematykę materiały.

Board Times jest patronem medialnym tej gry i wszyscy w redakcji czekaliśmy na nią z olbrzymią niecierpliwością.
Czy było warto? Żeby odpowiedzieć na to pytanie sprawdźmy najpierw co znajdziemy w pudełku z grą!

Michel Leviathan Sorbet

Wiele interesujących gier możesz kupić w dobrej cenie w sklepie naszego partnera – Planszostrefa.

Podstawowe informacje (na podst. BGG)

NazwaSemper Fidelis: Bitwa o Lwów 1918-1919
AutorŁukasz Wrona
GrafikPaweł Kaczmarczyk
WydawcaInstytut Pamięci Narodowej (IPN), Wydawnictwo Wysoki Zamek
Rok wydania2017
Liczba graczy2 - 2
Czas gry180
Sugerowany wiek min.12 i więcej
Zależność językowaModerate in-game text - needs crib sheet or paste ups
(1 głosy/ów)
KategoriaEducational, Wargame
MechanikaAction Point Allowance System, Area Control / Area Influence, Area Movement, Hand Management, Simulation
RodzinaCountry: Poland, Country: Ukraine, Interwar

Informacje pochodzą z serwisu boardgamegeek.com. Więcej informacji o grze.

Michel Sorbet
Twitter

Michel Sorbet

Ma dwie Ojczyzny (Polska i Francja), ale jedno serce. Przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w czasach gier wydawanych przez Sferę, Encore i Dragona. Potem w jego życie wtargnął M:TG, Rage CCG i kilka innych karcianek. Po kilku latach wrócił do gier planszowych - głównie do strategii sygnowanych przez GMT. Uwielbia wielostronicowe instrukcje, wyjątki od wyjątków i gry, nad którymi można siedzieć tygodniami. Dwoje wspaniałych Dzieciaków w domu sprawia jednak, że często grywa i w lżejsze tytuły.

Motto: "Świat jest w moich rękach".
Michel Sorbet
Twitter